Tuesday, April 24, 2007

mesajım sana

seninle hayatımdaki renkler farklılaştı gerçekten. seni tanımak, düşünmek ayrı bir zevk benim için. arkadaşlarıma anlattım, her anlattığımda heyecanlandım. Haftasonu sapanca'ya gittik demiştim sana, uzaklaştım istanbul'dan. Ama senden kaçamadım bir türlü. Kartepe'ye bile çıktık. Kar yoktu o kadar, ama sen vardın içimde. Bugün haftasonu çektirdiğin resimlerini gördüm. Tıpkı bir melek gibiydin. Bir sonbahar yaprağı gibi solmuş resmini beğenmedim, asla seni o halde görmeyi istemediğimdendi.
Neden bilmiyorum, hiç yakınlaşamadım sana. Yanıma sokulduğunda bile uzaktın bana. beni öptüğünde bile resmi olarak bi bağın olduğu için soğuk davrandım sana. Sonrasında aklını temizlemeni bekledim, karışıklıkla olmasın diye. Saf çizilmişimi istedim işte.
Yanıma yaklaş biraz, dokun içime, başımın tacı yapayım seni. yok hayır unut beni diyorsan nolur bana söyle bunu, kısacık bir mesaj yazıver. mesajı okuduğunu bilmek istiyorum sadece.

No comments: