Sunday, April 8, 2007

günaydın, yok yok tatlı rüyalar, daha doğru olur... sana mesaj yazmayı düşündüm az önce...Acaba rahatsız olurmu diye düşündüm ve vazgeçtim...Cumartesi görüştük sonunda, gülümseyen zeytin gözlerini gördüm, ne güzeldi. Cumartesi akşamı boğaz gezintisi sonrası, gece bir yerlere gidiyorum diye, mesaj attım sana belki görebilirmiyim seni diye. sonraki sabah defalarca düşündüm seni, arasammı diye, öğleden sonra aradım sonunda...cesaretsizlikten değil, sevimsiz geliyor sevgiliye, acizlik...ama yinede aciz göründüm...

Her an seni görmek, dokunmak, koklamak istiyorum..Hani bağırmak istiyorum demiştim ya buydu söyleyeceklerim aslında...heyecanımın nedeni de seni görmekti aslında...Annem gibi bir meleksin sende, mutlu ediyosun beni, ama sonra uzaklarda kalıyorsun hep. Neden kaçıyorsun ki, neden mahrum ediyorsun beni kendinden. Gel uzaklarda kalma lütfen, gel ki başımın tacı kadınım yapabileyim seni...seni çok özlüyorum, mutlu olmanı istiyorum.

sana bu mesajı sana gördermemin yanlışlığını bildiğim için atmayıp, gizli defterime yazacağım, yani buraya...

tatlı rüyalar düzenli şey. :)

No comments: